Evaluatie organisatie uitwedstrijden

Ook de Eredivisie heeft inmiddels mogen ervaren hoe trouw onze fantastische supporters zijn. Bij uitwedstrijden reist steevast een grote groep fans onze jongens achterna. Het voorlopige hoogtepunt was De Kuip, waar zowel op het veld als op de tribunes de wedstrijd gewonnen werd. Steun jij onze jongens overal en reis je dus vaker mee naar uitwedstrijden? Lees dan zeker verder

Loyalty Programma/Categorieën
Met ingang van dit seizoen introduceerden de BVo Fortuna Sittard en het Fortuna Supporters Collectief, een “Loyalty Programma”, waarmee onze trouwste supporters voorrang krijgen bij het kopen van tickets voor uitwedstrijden. Het “Loyalty Programma” kent vier categorieën: Diamond, Gold, Silver en Bronze. In tegenstelling tot de eerste seizoenshelft zullen de categorieën niet meer na elke uitwedstrijd veranderen. We hebben gekozen voor vaste categorieën tot en met de laatste uitwedstrijd van het seizoen 2018/2019. Alle supporters met een uitkaart worden uiterlijk vrijdagmiddag per e-mail geïnformeerd over de categorie waarin zij zijn ingedeeld.

SRO-nummer: Fortuna Supporters Collectief-leden opgelet!
Het kan zijn dat jouw SRO-nummer niet overeenkomt met het SRO-nummer uit onze administratie. Bij het toekennen van de startbonussen, die je eerder al ontvangen hebt via Fortuna Supporters Collectief (afhankelijk van inschrijfdatum), hebben wij in het FSC-ledenbestand naar overeenkomende e-mailadressen gekeken. Indien je inmiddels een nieuw e-mailadres hebt, hiermee inlogt bij MijnFortuna en dit niet hebt doorgegeven aan de ledenadministratie van Fortuna Supporters Collectief, dan verzoeken wij een e-mail te sturen naar info@fortunasittard.nl én ledenadmin@fortunasc.nl zodat wij dit kunnen aanpassen in onze administraties.

Calamiteitenfonds
Omdat er de laatste wedstrijden weinig tot geen vernielingen zijn geweest is het mogelijk om de bijdrage aan het calamiteitenfonds te verlagen. Vanaf de wedstrijd De Graafschap – Fortuna Sittard verlagen wij het calamiteitenfonds van €5,00 naar €3,00 per ticket zijn voornemens deze kosten laag te houden. Echter, zullen de kosten mogelijk herzien worden in geval van incidenten.

Tevens willen wij graag met jullie delen uit welke componenten het calamiteitenfonds bestaat, namelijk:

  • Stewardskosten: per 25 supporters reist 1 steward verplicht mee, de vergoeding en reiskosten van een steward worden voor een deel gedekt door het fonds
  • Ticketkosten: per transactie via MijnFortuna geldt een percentage aan ticket-/softwarekosten, een deel van deze kosten worden gedekt door het fonds
  • Calamiteiten: in geval van vernielingen of andere schades gebruiken wij deze component van het fonds om deze kosten te dekken

Gaat er nog steeds wat fout bij bestellen, lees dan hier het artikel op de Fortuna Sittard site waarin mogelijke oorzaken en vervolgstappen benoemd staan.

#Samennaoveure

Geef een reactie