Fortuna Sittard heeft de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag aanstaande zondag laten starten.
Tijdslots voor de verschillende categorieen:
Diamond: zondag vanaf 19:00 uur
Gold: maandag vanaf 19:00 uur
Silver: dinsdag vanaf 19:00 uur
Bronze: woensdag vanaf 19:00 uur
Naar aanleiding van de uitwedstrijd tegen excelsior is er nog niemand van categorie gewisseld, omdat er voor excelsior 3 punten zijn behaald en er 5 punten tussen de verschillende categorieen zit. De wedstrijd tegen ADO Den Haag zal 5 punten opleveren. Het puntensysteem zal zo spoedig mogelijk worden gepubliceerd!
Aantal beschikbare (parkeer)kaarten:
Parkeerkaarten: 50
Autokaarten: 150
Buskaarten: 350
Vervoersregeling:
Auto- en buscombi
Omwisselen: vanaf 18:30 uur in de bussluis van het uitvak
Vertrektijd bus: 16:45 uur aan de voorzijde van het Fortuna Sittard stadion (onder voorbehoud van eventuele clustering)
Prijzen:
Autokaart: 20 euro (15 euro voor het ticket en 5 euro toeslagen die Fortuna Sittard in rekening brengt)
Buskaart: 32,50 euro (18,50 euro voor de busreis, 9 euro voor het ticket en 5 euro toeslagen die Fortuna Sittard in rekening brengt)
Problemen/euvels verkoopsysteem:
De kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen Excelsior verliep nogal chaotisch en ook de huidige kaartverkoop tegen Den Haag kent nog uitdagingen. Een bekend euvel is inmiddels het kopen van een parkeerkaart, (het systeem ziet dat als 2e kaart), het krijgen van een lege bevestigingsmails en in veel gevallen ook de onmogelijkheid om het gekochte ticket te kunnen printen. Fortuna SC heeft deze punten direct door gegeven aan Fortuna Sittard met het verzoek om een oplossing te regelen en te communiceren.
We spreken de hoop uit dat bovenstaande en andere problemen snel worden opgelost. Fortuna SC gaat er uiteraard vanuit dat we samen met de club tot een heel mooi verkoopsysteem kunnen komen dat voldoet aan de eisen die we daar als supporters aan mogen stellen.
Waar kunnen supporters terecht met vragen?
Omdat we verwachten dat nog niet alle kinderziektes uit het systeem zijn gehaald, willen we via deze weg graag duidelijk de rolverdeling tussen Fortuna Sittard en Fortuna SC communiceren, zodat supporters zich met vragen en/of klachten direct tot de juiste partij kunnen wenden.
Fortuna Sittard is verantwoordelijk voor het kaartverkoopsysteem. Alle vragen met betrekking tot het kaartverkoopsysteem, dienen dan ook bij Fortuna Sittard te worden neergelegd via tickets@fortunasittard.nl. Je helpt de club enorm door in je e-mail je SRO nummer te vermelden (te vinden onder je profiel in je MijnFortuna account). Indien je dus problemen ondervindt met het koppelen van een medesupporter of indien je een blanco-ticket krijgt toegestuurd dien je je tot Fortuna Sittard te wenden. Ten aanzien van het koppelen van medesupporters is de club er overigens eveneens heel erg mee geholpen indien je de SRO nummers vermeld van alle personen die je aan elkaar wenst te koppelen, zodat de club snel kan zien welk account (of welke accounts) tot de foutmelding leidt. Indien je echter zeker wilt zijn van je ticket, dan adviseren we je de tickets los te bestellen.
Fortuna SC is, zoals bekend, verantwoordelijk voor de gang van zaken rondom de busreis, uiteraard met uitzondering van de verkoop van de bustickets. Indien je hier vragen over hebt, kun je je wenden tot Fortuna SC via buscomite@fortunasc.nl. LET OP: uit de tickets die je ontvangt blijkt kennelijk niet altijd in welke bus je zit. Indien je hier vragen over hebt, dien je je toch te wenden tot Fortuna Sittard aangezien dit probleem gerelateerd is aan de kaartverkoop van de busreis.